2 Aralık 2012 Pazar

tüm bu çabamız asla sahip olamayacağımız hayatlar için

başka biri olarak var olmak  isterdim,ama gene aynı ben olmak isterdim.
sevmeyi ve sevilmeyi hak edecek biri olarak doğmayı isterdim.
gerçekten güzel bir şeylere sahip olmayı isterdim.
kendimi  bir şeylere,bir yere ait olduğumu hissetmek isterdim.
tatlı bir sesin,yumuşak bir dokunuşun,sıcak bir bakışın karşısında olmak isterdim.
sevdiğim ruhların,sevdiğim bedenlerde olmasını isterdim.

çok şey istedim sanırım ve hiç biri asla olmayacak.
ölmek istiyorum yada yeniden başlamak istiyorum sanırım. var mı böyle bir şansım sevgili tanrım?
ah yüreğim olmasaydı da acımasaydı keşke ve keşke olmasaydım,olmasaydın...

**şu dünyada en gaddar insanlar,sevilip de sevemeyenlerdir.
*ölümsüz aşklara....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder